2010. július 28., szerda

Második díj!



Kiváló Szerkesztő Díj


Ezzel a díjjal Thara ajándékozott meg.
Nagyon szépen köszönöm Thara, örülök a díjnak, és annak is, hogy mondhatni egymásra találtunk.
Imádlak, és egy hatalmas Quileute ölelést küldök neked! :)



7 dolog rólam:


– A Quileute ölelést egyszer poénkodásból találtam ki, mely annyit tesz, hogy meleg baráti ölelés. Hiszen gondoljunk csak bele, hogyan ölelhet meg barátian azokkal a hatalmas karokkal egy farkas, a meleg pedig csak poén a testhőjük miatt.  :D

– Az írás mellett a másik szenvedélyem a rajzolás. Főként Mangákat szeretek rajzolni, de szeretek csendéletet és persze minden mást is, amihez éppen kedvem van.

– Asztmás vagyok, de azért hogy láthassam a Remember Me című filmet Robbal a főszerepben, végigfutottam a parkolón és a Westenden a moziig, mivel ki kellett mennem a vonathoz valakiért, akivel mentem és késésben voltunk, de 2 perccel a kezdés előtt szerencsésen megérkeztünk!  XD

– Mióta kint voltam a Bel Ami forgatásán egy hétig, azóta nem tartom magam normálisnak, de aki ott volt az szerintem tudja milyen ez! Rob-hatás!  ;)  (Igaz Tough Girls?)

– Nagyjából 9 éve írok, de egész eddig még sose mutattam meg egyetlen írásom sem senkinek.  :$

– Igazi kocka vagyok! Nem csak napi 24 órát töltök a gép előtt, de végzetségem szerint is informatikus vagyok.

– Mikor elkezdtem írni a J.K. Carmen írói nevet használtam, melyet a mai napig is szeretek, majd később egy online játékon az Angel név ragadt rajtam, míg nem olyan rég a TG tagjaitól a Krisz nevet kaptam, és melyet azóta szeretek és használok is. Köszönöm nekik!  :)  (Igazi nevem Krisztina.)


Akiknek szívből küldöm:




n.bella és SarahB
http://bpoison.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése