2012. február 24., péntek

Két újabb díj!



Leglebilincselőbb Olvasmány



A legfantáziadúsabb blogger díj


Sziasztok!
Egy nap különbséggel, de két díjat is kaptam, így ezeket most egyben rakom fel. Mégpedig az elsővel d. ajándékozta meg a New Sun fanfiction írásomat, míg a másodikat Cathy R.-től kaptam.
Nagyon szépen köszönöm a lányoknak!
Millió puszit és egy hatalmas Quileute ölelést küldök nekik!  :)



A díjjal kapcsolatos tudnivalók:


1, Tedd ki a képet a blogodra!
2, Köszönd meg annak, akitől kaptad!
3, Írj le 6 dolgot magadról!
4, Küldd tovább 5 blogírónak, linkkel együtt!
5, Hagyj megjegyzést a blogjukon!



6 dolog rólam:


– Állítólag pocsék az ízlésem pasik terén… Na, csak hogy értsétek, Taylor Lautner helyett Robert Pattinson, Stephen Moyer (True Blood Billje) helyett Ryan Reynolds, Ian Somerhalder (Vampire Diaries Damonje) helyett Henry Cavill. :P

– Filmek melyekbe belekezdtem, de nem bírtam végignézni (és itt a hangsúly a nem bírtamon van): A Gyűrűk Ura, Harry Potter, Narnia krónikái, Star Wars [semmilyen feldolgozásban]

– Az örökzöld külföldi és magyar film No.1-ja részemről a Pretty Woman (Micsoda nő!) Richard Gere-rel, aki joggal érdemel ki mindenféle „macsó”, sármos és egyéb jelzőt. Magyar filmek közül egészen kicsi korom óta a Csinibaba a kedvencem. (Még nem voltam iskolás, mikor Balatonon egy kertmoziban láttam a barátnőmmel és egy helyes sráccal, aki elvitt minket. Csoda, hogy a kedvencem lett? XD)

– *gondolkodik* Hogy valami példaértékűt is mondjak, ami persze teljes mértékig igaz, leírom, hogy se nem dohányzom, se nem iszom (évente ha kétszer, társaságban egy gyenge keverésű vodkanarancs, vagy valami női krémlikőr, még a pezsgőt sem szeretem), és nem is szedek bódítószereket, nélkülük is elég hülye vagyok. XD

– Inkább sütni szeretek, mint főzni. :)

– *gondolkodik, mert tudja, hogy ide valami ütős kéne* Ugye szokták kérdezni az emberektől, hogy mit szeretnek magukon. Nos, én szeretem a szememet, mert éppen olyan színe van, mint a Tigrisszemnek (az ásványra, a drágakőre gondoljatok itt). Valamint bár a hosszú hajakkal általában sok gond van, így nekem is akad bajom, de szeretem a színét, ami természetes vörösesbarna. Télen néha már-már feketének tűnik, de aztán ahogy egyre közeledik a nyár, úgy megy át barnából vörösbe és ez nem vicc. Akik ritkán látnak, és nem ismernek még eléggé, azok rendszerint felteszik a kérdést: Festeted? XD



És akiknek szívből küldöm:




(Elnézést, hogy most csak három embernek küldöm tovább, de mivel egyre ritkábban olvasok blogokat, így szükül a kör, a megmaradtak többsége pedig már nem kér a díjakból.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése