2012. február 15., szerda

Új díj!



Mert egyszer én is felnövök, de vannak történetek amikhez felnőtt fejjel is ragaszkodni fogok…

 
Ezzel a díjjal kácsa, Bee és Amelié ajándékoztak meg.
Nagyon szépen köszönöm a lányoknak!
Millió puszit és egy hatalmas Quileute ölelést küldök nekik!  :)
(u.i.: Tudom, hogy két díjjal ajándékoztatok meg, de a másikat már régebben megkaptam és ki is tettem.)



A díjjal kapcsolatos tudnivalók:


1, Tedd ki a képet a blogodra!
2, Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3, Írj le 6 dolgot magadról!
4, Küldd tovább 5 blogírónak, linkkel együtt!
5, Hagyj megjegyzést a blogjukon!



6 dolog rólam:


– Belekezdtem egy új, teljesen saját történetbe, és nagyon élvezem a kihívást, amit az írása nyújt. :D (Aki még nem tette, az ITT beleolvashat.)

– Meyer Twilight Sagája után Becca Fitzpatrick Hush hush (Csitt, csitt) Sagájában találtam meg újra azt az érzést, amit annyira szerettem a négy könyvben. :) Egyébként erről a díjról azonnal a Twilight Saga jutott az eszembe! :)

– Mostanában Nalini Singh Angyali vadász sorozatával barátkozom. Valamint utána szeretném elolvasni Elizabeth Chandler Angyali szerelem sorozatát.

– Ha megvetnek érte, ha nem, többnyire borító alapján választok könyvet elolvasásra. Ha első látásra megfog egy borító, akkor megnézem a tartalmát, és eldöntöm, hogy elolvasom-e vagy sem. Eddig bejött, a Hush hush-ra is így találtam rá. :D

– És ha már írók és könyveik, akkor meg kell említenem Vavyan Fable-t. Példaképem a magyar írónő, a fél könyvespolcomon az ő könyvei találhatóak. :P

– Nem állok egy nagy vitatkozós hírében, igyekszem higgadtan és úri kisasszony módjára lerendezni a problémákat, de ha valaki koppint tőlem, az oldalamról, az jobban teszi, ha nem kerül elém!! (Igen, sajnos már megtörtént.)



És akiknek szívből küldöm:


1 megjegyzés:

  1. Szija,mijaaa:))

    Köszi a díjat,aranyos és kedves tőled hogy rám gondoltál :)
    Igaz nem tudom,mivel szolgáltam rá, de igazán jól esik :)
    Azt hiszem képes leszek megbírkózni azzal a udattal,hogy valaki gondolt rám is könyves díjak terén :D
    Továbbadni sajnos nem tudom,mert önző és gonosz vagyok..viszont elzsebeltem :P
    Pussz

    VálaszTörlés