2012. augusztus 7., kedd

Friss - Shine 26. fejezete

Sziasztok!
A blogspot rendszere már megint kicsit "fáradt", így nem jelezte a pár nappal ezelőtt felkerült New Sun - Shine - 26. fejezetét az irányítópultotokban. Aki esetleg még nem olvasta, annak jó olvasást kívánok hozzá! Akik pedig már igen, és akik véleményeztek, azoknak hálásan köszönöm! :)

No, és akkor gyorsan válaszolnék néhány olyan kérdésetekre, ami biztosan többeket érdekel:
- Először is nem lesz különösebb szünet a két kötet között. Bár nyár van, igyekszem úgy pihenni, intézni a dolgaimat, hogy közben tudjak hozni nektek frisst.
- Valamint igen, lesz időugrás a két kötet között, de hogy mekkora, azt nem árulom el. ;)

Ne feledjétek, hogy még mindig kíváncsi vagyok hányan, és milyen korosztályból olvastok, amit az oldalsáv tetején található közvélemény-kutatásos résznél tudtok felém jelezni szavazatotokkal.

SPOILER!
Ne feledjétek azt se, hogy amíg meg nem hozom a Sunset Prológusát, ha tudtok, akartok, segítsetek ötletelni, hogy ki is lehetne Andrew tökéletes megformálója?! :) (Természetesen már nagyként!)
(A javaslatokat itt az oldalon bármely fejezet alatt kommentként, vagy Facebookon, illetve mailben várom.)
SPOILER VÉGE!


A továbbiakban is kellemes nyarat kívánok!
Jó olvasást a fejezethez! :)

Pusza, Krisz

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem lenne egy ötletem Andrewre :D
    Ryan Gosling szerintem tökéletes választás, ráadásul dögös és egy kicsit hasonlít is a két Edwardra is egy kicsit talán :)
    puszi.

    VálaszTörlés
  2. *az utolsó mondatot jól megfogalmaztam, de érteeed :DDD

    VálaszTörlés
  3. Douglas Booth ...szerintem o is jo ..:P

    VálaszTörlés