2012. június 29., péntek

A szürke ötven árnyalata - részlet

Sziasztok!
Emlékeztek még a két hónappal ezelőtti bejegyzésemre, melyben a Fifty Shades című könyvtrilógiát mutattam be részletesebben. (aki nem az katt IDE)
Nos, a héten megjelent az első része magyarul, A szürke ötven árnyalata címen, az Ulpius-ház oldalán pedig már bele is lehet olvasni. (2 fejezet erejéig, melyből az elsőt lentebb itt is olvashatjátok)

A történetről röviden:

Az erotikus, mulattató és mélyen megindító Ötven árnyalat-trilógia olyan történet, amely hatalmába keríti és birtokba veszi olvasóját, azután mindig vele marad.
Amikor Anastasia Steele, az irodalom szakos egyetemi hallgató interjút készít Christian Greyjel, az ifjú vállalkozóval, gyönyörű, okos és ijesztő férfival találja szemben magát. A nem ebben a világban élő és ártatlan Ana megretten, amikor ráébred, hogy akarja ezt a férfit, és annak rejtélyes tartózkodása ellenére kétségbeesetten próbál közelebb kerülni hozzá. Grey, aki képtelen ellenállni Ana szelíd szépségének, eszének és független szellemének, elismeri, hogy ő is akarja a lányt - de a saját feltételei szerint.
Ana, akit egyszerre ijeszt és izgat Grey szokatlan szexuális ízlése, habozik. Greyt minden sikere - multinacionális vállalkozásai, hatalmas vagyona, szerető családja - ellenére démonok gyötrik. Amikor a pár vakmerő, szenvedélyes viszonyba kezd, Ana fölfedezi Grey titkait és tulajdon, sötét vágyait.

E L James: A szürke ötven árnyalata
Ulpius-ház Könyvkiadó
528 oldal
csak puha kötésben
korhatár: 18+
eredeti ár: 3999 Ft (jelenlegi kedvezmények keretében: Ulpius-ház: 2999 Ft, Bookline: 3200 Ft, Alexandra: 3199 Ft, Líra: 3399 Ft, Libri: 3799 Ft)


E L James: A szürke ötven árnyalata
(részlet)

Az oldalak kép formátumban elérhetőek, nagyobb méretért kattintsatok rájuk. (még nagyobb méretért az egyes képek külön lapon való megjelenítésekor nyomjátok meg a "Ctrl" és "+" kombinációt)


















SPOILER!
Azt ugye senkit nem lep meg, miután ez a történet valaha egy Twilight ficnek indult, ám időközben teljesen más irányt vett, majd kinőtte magát az online írások világából is, hogy a két főszereplő: Christian Grey és Anastasia Steele eredetileg Edward Cullen és Bella Swan volt. Ám az már talán nem olyan egyértelmű, hogy a történetben Ana szobatársa: Katherine Kavanagh, valaha Rosalie Hale volt. :)

5 megjegyzés:

  1. Az az igazság h én tudtam h egy Bella/Ed fic-ra épül de, nekem sok résznél inkább Kris és Rob jutott eszembe :D és már most imádom
    Szilvi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha az eredeti fanficet olvasod ott sokkal jobban észrevehető, majdnem minden TWre utaló jel ki lett véve a publikált verzióból (helyszínváltoztatás, családi hátterek, nevek, kinézetek...).
      Ha ezt imádod, akkor nem tudom mi lesz ha jön a java?! :)
      Bocs Krisz, de nem tudtam megállni, hogy én válaszoljak :)

      Törlés
    2. Kedves Szilvi!

      Ahogy mondod, részben legalábbis. Ugye mindünknek belekerült a tudatába, hogy ez egy Tw fic, viszont olvasás közben, legalábbis nekem (és jó pár barátomnak is) az a véleményem, hogy egyáltalán nem gondolja Ana és Chris helyébe Bellát és Edwardot. Nem csak nem gondolja, nem látja bele őket ezekbe a nem csak szerepekbe, de személyiségekbe. Viszont én veled ellentétben még Kristent és Robot se látom bele. Ők nekem tényleg egy teljesen független két személy lett, noha az elején én is azt hittem, hogy majd nagyon bele fogom Belláékat képzelni a dologba, de ez a gondolat már az első fejezet után semmissé lett! :D

      Örülök, hogy kedvedre való a könyv, jó olvasást kívánok hozzá! :)

      Pusz, Krisz



      gee!

      A fic változatban a nevek, és ahogy említetted a többi Tw-ra utaló jel miatt lehet kicsit Tw-os érzése az embernek, de még ott sem Bella és Edward a főszereplők, legalábbis én már ott nem éreztem, nem láttam őket a két szerepbe bele. :D

      Törlés
  2. A folytatást nem tudnád feltenni? Előre is köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      A második fejezetet megtalálod a fenti linken, az Ulpius-ház honlapján. Keresd ott a könyvet és a borítóképe alatt a Beleolvasok feliratot.

      Jó olvasást kívánok hozzá, valamint majd a könyvhöz! :)

      Pusz, Krisz

      Törlés