2010. szeptember 13., hétfő

Boldog Születésnapot Isabella Swan!


Először is, mint minden Twilight Saga szerető, én is szeretnék Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánni Isabellának, aki ma töltötte be a huszonharmadik születésnapját!
(Isabella Marie Swan, született 1987. szeptember 13.-án.)





„Ha az élet valóra váltja legmerészebb álmodat, akkor nincs mit megbánnod, ha ez az álom aztán véget ér.”

„– És akkor az oroszlán beleszeretett a bárányba… − suttogta, és én lesunytam a fejem, nehogy meglássa, milyen boldog izgalmat keltett bennem ez a szó.
− Micsoda buta bárány! − sóhajtottam.
− Micsoda beteg, mazochista oroszlán!”

„– Ha álmodhatnék, akkor rólad álmodnék. És nem szégyellném.”

„– Nekem te vagy az életem. Te vagy az egyetlen dolog az életemben, aminek az elvesztése fájdalmat okozna!”


„De ahogy az ajkát némán a homlokomra szorította, nem érdekelt, miért teszi.
Legalább még egyszer vele lehetek, mielőtt meghalok.
Ez többet ért, mint a leghosszabb élet.”

„La tua cantante…
– Azt jelenti, „az énekesed”. Azokat nevezik így, akiknek az illata úgy hat valakire, mint Belláé énrám. Azért, mert a vére énekel nekem.”

„Bella, én nem tudok egy olyan világban élni, amelyikben te nem létezel!”

„Hűvös, sima ajka hosszan, gyöngéden becézgette az enyémet, amíg karjaim a nyaka köré nem fontam, és nem kezdtem el kissé túl nagy lelkesedéssel viszonozni.”

„Csak azért nem mondom, hogy te vagy életem szerelme, mert azt remélem, hogy sokkal hosszabb ideig foglak szeretni. Mondjuk inkább úgy, hogy te vagy a létezésem szerelme.”

„– Azt úgy sem tudod elérni, hogy olyan helyre menjek, ahol te nem vagy! – mondtam. – Az nekem a pokol lenne.”

„Sokkal fontosabb vagy nekem, mint bármi más a világon. És te nekem adtad saját magadat. Ez sokkal több, mint amit megérdemlek, és ha ezen kívül is kapok tőled bármit, az csak még jobban felborítja az egyensúlyt kettőnk között.”

„Te vagy az egyetlen nő, aki valaha is megérintette a szívemet. És az mindig a tiéd lesz.”

„Természetesen boldog vagy, bájos baba, természetesen az vagy, "dúdolta, miközben könnyben úszott arccal simogatta a hasát. "Hogyan tudnál nem az lenni, teljes biztonságban, melegben és szeretetben? Annyira szeretlek téged, kicsi EJ, persze, hogy szeretlek.”

„Olyan volt, mintha vámpírnak születtem volna. Ez az ötlet megnevettetett, de egyben énekelni támadt kedvem. Megtaláltam az igazi helyemet a világban, a helyet, ahová illettem, a helyet, ahol ragyoghattam.”

„Gyengéden, imádnivalóan csókolt meg. Elfelejtkeztem a többiekről, a helyről, az időről, az ésszerűségről... csak azt tudtam, hogy ő szeretett, hogy akart, és én is akartam őt.”

„– Ezen még lesz időnk dolgozni. – emlékeztettem.
– Örökké, örökké és örökké. – mormolta.
– Ez nagyon jól hangzik.”

Ezzel a pár, gyönyörű idézettel szeretnék még egyszer Boldog Születésnapot kívánni Bellának! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése