2010. szeptember 10., péntek

Boldog Születésnapot Renesmee Cullen!


Először is, mint minden Twilight Saga szerető, én is szeretnék Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánni Renesmee-nek, aki ma töltötte be a negyedig születésnapját!
(Renesmee Carlie Cullen, született 2006. szeptember 10.-én.)



„Csak egyetlen szív verdesett úgy, mint a madár szárnya, könnyedén és gyorsan.”

„Fényes, bronzszínű haja csigákban hullott a vállára. Csokoládébarna szeme engem fürkészett, cseppet sem gyermekes, inkább felnőtt, tudatos és intelligens érdeklődéssel.”

„De Edward ott volt az arcvonásaiban, én pedig a szeme színében és az arcában. Charlie sem hiányzott belőle, sűrű, göndör hajával, bár Renesmee fürtjeinek színe megegyezett Edwardéval. Biztos a mi babánk. Lehetetlen, mégis igaz.”


„Én egyáltalán nem vagyok veszélyes. ... Sosem bántom a nagypapit, Sue-t vagy Billyt. Szeretem az embereket és a farkasomat, Jacobot.”


„Mi vagyunk az egyetlen szülők a világon, akiknek nincs szükségük alvásra, erre a gyerekünk máris átalussza az éjszakát.”

„Természetesnek tűnt, hogy fölé hajoljak, és ajkamat a homlokára nyomjam. Csodás szaga volt. A torkom égett bőre illatától, de könnyen megfeledkeztem róla. Nem rontotta el a pillanat örömét. Renesmee valóság volt, én pedig ismertem. Az volt, akiért az első pillanattól kezdve küzdöttem. Az én kis rugdosódóm, aki odabentről is szeretett. Félig Edward, tökéletes és gyönyörű. És félig én, ami meglepő módon csak még csodásabbá tette, ahelyett, hogy rontott volna rajta. … Mindvégig igazam volt. Megérte küzdeni érte.”


Ezzel a pár, Breaking Dawnból kiragadott gyönyörű idézettel szeretném még egyszer Boldog Születésnapot kívánni a pici lánynak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése