2011. augusztus 28., vasárnap

NS - Shine - 4. fejezet (Ízelítő) és újabb díj!

Sziasztok! Meghoztam a beígért ízelítőt, a teljes fejezetet viszont ne kérdezzétek, hogy mikor tudom hozni. Ma egész éjjel azon fogok ügyködni, de jelenleg olyan kuszák a gondolataim, hogy nem tudom mi fog kisülni belőle. Na, de majd Bells és Edy eldöntik. :P
(Akartam még valamit mondani?)
Nem leszek - annyira - szőrös szívű és a fejezet elejét kapjátok meg. :P
Amúgy a cím még nem végleges, csak jelzem!
Valamint ne feledjétek, hogy többek között a blog új bejegyzéseiről most már mailben is értesülhettek, mivel ugye - legalábbis azt hiszem - még mindig fennáll egy bizonyos probléma az irányítópultos frisst jelző rendszerrel. Szóval aki szeretne biztosan értesülni a blogon történő új bejegyzésekről, az valamilyen formában juttassa el hozzám a mail címét. (j.k.carmen369@gmail.com)
Na, de nem locsogok itt tovább.
Legyetek rosszak, mert jónak lenni unalmas! ;)
Az ízelítőhöz pedig jó olvasást kívánok! :)

Pusz



4. EGY NEM VÁRT LÁTOGATÓ


MI NEM LEHET? Mi az, ami nem történhet meg? Felelj már te korcs! – ordította Edward, mialatt engem egyre jobban rázott a hideg-meleg és vele együtt a remegés is erősebbé vált a testemben.

– Ed… Edward! – ziháltam, mire rémülten rám kapta a tekintetét. – Fáz… Fázom – dadogtam.

– Felviszlek a szobába – kapott a karjába, amit aztán Jaden váratlanul megragadott.

– Tedd le, különben ha átalakul… – hallgatott el hirtelenjében, de nem ez volt az, ami megijesztett mindannyiunkat. Szemeim tágra nyíltak, légzésem még szaporábbá vált, mint addig volt.

– Hogyan? – kérdeztük egyszerre mindhárman, bár az én hangom jelenleg nem csengett olyan élesen, mint amilyennek szántam, és amilyen Edwardé és Carlisle-é volt.

– Ezt úgy érted, hogy Bells…?

– Minden jel arra utal doki – helyeselt Jaden és közben rám emelte aggodalmas tekintetét.

– Nem, az nem lehet, az nem lehet… – ingatta fejét Szerelmem. – Ugye nagyapa? Ez… ez lehet, hogy csak egy vírusos megbetegedés… annak a tünetei, igaz? … Vagy talán a… a mérgem következménye? – halkult el a hangja és nagyot nyelt.

– Hogy mi? – csattant fel Jaden. – Mit tettél te nyomorult vérszívó? – üvöltött, és talán csak azért nem támadt rá Edwardra, mert én még mindig a karjaiban voltam. Mindkét kezemmel erősen markoltam a pólójába, hogy ne tudjon elereszteni, mialatt még mindig remegtem egész testemben.

– Higgadj le, Jaden! – kérte Carlisle, de az érintett rá sem hederített.

– Ja… Jaden! – remegtem nevét és olyan szúrósan néztem rá, ahogyan jelenleg csak képes voltam arra. Féltem tőle, hogy most mi fog történni, még ha nem is igazán mutattam ezt ki, de ha a méreg is okozta mostani állapotom, akkor is Jaden volt az egyetlen, akire jelenleg haragudni tudtam. Az, hogy adott vért a kutatáshoz, nem tudta elfeledtetni velem, semmissé tenni azt, hogy elmondta Edwardnak a történteket. Szerelmem már az elején megmondta, hogy így lesz, de én makacs voltam, nem hallgattam rá. – Sze… Szerelmem – néztem föl végül Edwardra, akinek tekintete szomorúan fénylett, majd miután szavak nélkül is megértette, mit akarok, lerázta magáról Jaden kezét és a szobánkba sietett velem.

– Nem lesz semmi baj! – nyugtatott talán mindkettőnket, és az ágyba fektetve alaposan bebugyolált.

Reszkettem a meleg takarók alatt. Hol jobbra, hol balra fordultam, összegörnyedtem, de sehogyan se volt jó. Pár perccel később Carlisle és az idősebb Edward léptek be a szobába, majd jöttek az ágyhoz, és míg ők vizsgálgatni, találgatni kezdtek, az ajtóban végig ott toporgott Jaden.

– Apa? – nézett Szerelmem az apjára ujjait tördelve közben, miután megvizsgáltak, levettek tőlem némi vért és beadtak egy pirulát az igencsak magas lázamra.

– Te mit gondolsz Jaden? – kérdezte az idősebb Edward közelebb invitálva Jadent. A farkasfiú arca még mindig nagyon aggodalmasan festett, de talán már nem annyira, mint addig. Jaden közelebb lépett majd végigmért, amit Szerelmem halk morgással fogadott.

      – Mint kiderült a remegés és hirtelen testhőemelkedés mellett a kontrollálhatatlan dühroham és a szélsőséges hangulatingadozás is jelentkezett már Bellsnél, mint tünet és előjelei az átalakulásnak. (...)




A legváratlanabb fordulatok díja


Ezzel a díjjal d., Bee és Dorcsi ajándékozták meg a New Sun fanfiction írásomat.
Nagyon szépen köszönöm lányok!
Millió puszit és egy hatalmas Quileute ölelést küldök nekik!  :)



A díjjal kapcsolatos tudnivalók:


1, Tedd ki a logót a blogodra!
2, Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3, Írj magadról 7 dolgot!
4, Küldd tovább 7 írónak (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5, Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!



7 dolog rólam:


Nos, mivel már annyi mindent írtam magamról, és aki akar úgy is megismer – hála a XXI. század tudományának –, így ezt a rész most ismét kihagynám engedelmetekkel.  :)



És akiknek szívből küldöm:



Freeb – Halhatatlan remény (saga)
http://freebfanfictions.blogspot.com/


OneGirl – Levadászott szerelem
http://vampirehunt.blogspot.com/

Panka22 – Angyalom
http://angyalom22.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése