2011. augusztus 8., hétfő

Fontos közlemény!



FONTOS!!!

Sziasztok!
Nem tudom, hogy kinél, hogy van ez, lehet változó, de néhányan jeleztétek nekem, hogy a blogger irányítópultjában nem mindig jelzi ki a rendszer a blogom frissítéseit. *dühös*
A legnagyobb baj ezzel az, hogy én ez ellen nem tudok mit tenni, és vele csinálni sem. :(
Ezért is jutottam arra, hogy megírom ezt a bejegyzést, melyben szeretném felhívni a figyelmeteket erre a rendszerhibára! Valamint azokra a bejegyzésekre, amiket elméletileg nem jelzett nektek a rendszer.
Egyébként a facebook, New Sun csoportjának oldalán mindig jelzem, ha bejegyzést vagy épp fejezetet írtam a blogra. Ajánlom mindenki figyelmébe! Ezen kívül itt a blogon is mindig jelzem az új bejegyzéseket; chatben, vagy éppen felette kiírásban, de akár az itt megtalálható facebook boxban is látható. Csak azt tudom mondani, ajánlani, hogy érdemes őket figyelni! Megértéseteket köszönöm!
További kellemes hetet kívánok! :)

Pusza, Krisz


Na, és akkor a nem megjelenített bejegyzések listája:


New Sun - Shine - 2. fejezet


Jó olvasást kívánok hozzájuk, ha még nem tettétek volna meg. :)
Valamint szeretném jelezni, hogy válaszoltam a kommentekre a Bella és Edward novellánál, az 1. és a 2. Shine fejezetnél. Még egyszer nagyon szépen köszönöm őket, jólestek a szavaitok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése