2011. szeptember 10., szombat

Boldog Születésnapot Renesmee Cullen! ... Új díj és egy vers...

Először is, mint minden Twilight Saga szerető, én is szeretnék Nagyon Sok Boldog Születésnapot kívánni Renesmee-nek, aki ma töltötte be az ötödik életévét!
(Renesmee Carlie Cullen, született 2006. szeptember 10.-én.)
Happy birthday, little girl! :)



„A pillanat az csak egy másodpercig tart, de az emlék örökké él.”




A legfantáziadúsabb történet!

 
Ezzel a díjjal Bee és OneGirl ajándékozták meg a New Sun fanfiction írásomat.
Nagyon szépen köszönöm lányok!
Millió puszit és egy hatalmas Quileute ölelést küldök nekik!  :)



A díjjal kapcsolatos tudnivalók:


1, Tedd ki a logót a blogodra!
2, Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3, Írj magadról 7 dolgot!
4, Küldd tovább 7 embernek!
5, Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!



7 dolog rólam:


Nem győzöm hajtogatni, hogy már annyi mindent leírtam magamról és, hogy aki akar úgy is felveszi velem a kapcsolatot, hogy jobban megismerhessen.
Nem harapok! Na jó, legfeljebb csak egy kicsit megkóstolom az illetőt! :P



És akiknek szívből küldöm:



Freeb – Halhatatlan remény (saga)
http://freebfanfictions.blogspot.com/


Valamint dafke, csak azért is küldöm még Bee-nek és OneGirlnek, akiknek sose tudom meghálálni kedvességüket. :)



És ha már OneGirlnél tartunk, engedelmével szeretném megosztani veletek is azt a kis versikét, amit nem is olyan régen kaptam tőle. Nekem írta a lányzó szeretettel, na, de inkább másolom. :D


„Krisz írónőnek

Nah szóval! Van egy blog: http://newsun-krisz.blogspot.com/ amit imádok, de a kedves jó Író társnőm az őrületbe kerget a függő végeivel, ezért ezzel a kis halk tiltakozással lerovom előtte tiszteletem, amiért még nem őrült meg ;) - képletesen, természetesen :)


Ő a függő végek királynője,
egyszerűen falra mászok tőle!
Naivan azt hiszem, nincsen vége,
de beragadt a billentyűzete... ( -.-" )

Elfogytak a szavak, nincs tovább,
egy egész hetet várnom kell: áááá!
Az őrületbe kerget ez a lány,
de mégis imádom, amit csinál! :)”


Még egyszer köszönöm csajszi, de a megnevezésért még kapni fogsz, nem feledtem! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése