2011. április 2., szombat

Új díjak!



Legjobb Blogger!



Kedvenc blogger díj


Ezekkel a díjakkal Bee és OneGirl ajándékozott meg.
Nagyon szépen köszönöm!
Millió puszit és egy hatalmas Quileute ölelést küldök nekik!  :)



A díjjal kapcsolatos tudnivalók:


1, Kitenni a díjat a blogodra.
2, Azt, akitől ezt a díjat kaptad linkben megjelölni a bejegyzésben.
3, Leírni magadról pár dolgot.
4, Továbbküldeni 1-3 blogtársadnak, aki szíved szerint megérdemli.
5, Értesíteni őket eme hírről.



3 dolog rólam:


– Van egy polcom, amin mindenféle emléket örzök. Apró csecsebecsék, papírok, kagylók, rajzok, fényképek… stb.

– Már említettem, hogy vannak macskáim. Kobor cicák, akiket etetünk, bár néhányan már nálunk születtek. A profilképemen Rozi cicám látható! :)

– Na, és mivel már tényleg nem tudok mit írni, akkor legyen egy kis külső jellemzés… Barna hajam van, megspékelve némi vörössel. Nem festék, nagypapámtól örököltem. :P Nyáron egészen vörös tudok lenni. XD Barna szem, ha ismeri valaki a tigrisszem követ – ami egyébként a horoszkópom, az ikreknek a köve -, akkor abból a sötétebb változat. :) 1987. június 11.-én születtem, nagyon makacs, lelkis, pesszimista, szeretetre éhes, családcentrikus, barátságos … és még nagyon sok mindent felsoroltathatnék - rosszat és jót is -, a facebook szerint pedig Melankolikus személyiség vagyok. :P



És akiknek szívből küldöm:




Mézes csili & Szatti
http://irokhaakarok.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése